محمد مهدی عزیزدردونه خاله

سلام

1389/10/29 20:52
185 بازدید
اشتراک گذاری

محمد مهدی نازم سلام

خاله دورت بگرده

 

کلی دلم برات تنگ شده امروز که داشتم با مامانت حرف می زدم راستش دلم می خواست زود قطع کنم به این خاطر که از شیرین زبونی هات داشتم دیونه میشدم دلم میخواست محکم بغلت کنم و هزار تا بوست کنم با اون چشمهای قشنگ و نازت راستش نقل مکان کردم پرشین بلاگ را دوست نداشتم یه جای خوشگل پیدا کردم الهی خاله دورت بگرده فردا میخوام برم عکسات را که 10 روز  پیش گرفتیم ببینم قراره برم خوشگل ترین هاش را بدم برامون چاپ کنه قربونت برم که چقدر ناز شده بودی تو ی عکاسی  حالا حتما عکسات را اینجا هم میذارم

دوستت دارم گلم

پسندها (1)

نظرات (4)

Leila Banoo
29 دی 89 21:22
Che khaleye mehrabooni
علامه كوچولو
28 فروردین 92 11:56
سلام امروز قصد دارم به همه محمدهاي وبلاگي سلام كنم: سلاااااااااااااااااااااااااااااام خوشحالم از اشناييتون
شبنم
15 مرداد 92 9:53
سلام دوستان عزیزم این سایت تازه راه اندازی شده تا بتونید از عکس های فرزند عزیزتون با هزینه ای کم کلیپ داشته باشید هر سئوالی دارید در این بخش مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ داده می شه http://babyclip.persianblog.ir/ باتشکر
نمدکده زیبا
24 آذر 93 7:14
سلام خوشحال میشم به وبلاگ نمدی من سری بزنی . در ضمن اگر دوست داری به گروه وایبری من بپیوندی یه پیغام به شماره 09352213143 بفرست تا عضو گروهت کنم که همه خانم هستن .